EUROL FLUENCE DXS 5W-30 210L
Kód: EURFLUENCEDXS5W30N.jpg?62e82b1d)
.jpg?643e74c4)
Súvisiaci tovar

Univerzálny bisyntetický (PAO + estery) prémiový motorový olej určený pre nové generácie všetkých typov motorov pracujúcich v náročných a extrémnych prevádzkových podmienkach....

Plne syntetický motorový olej pre benzínové a naftové motory, s turbom alebo bez neho, v osobných a ľahkých úžitkových vozidlách.

Inovatívny univerzálny motorový olej s obsahom esterov na hydrosyntetickej báze pre benzínové a naftové motory nových aj "starých" značiek a s veľkým počtom najazdených...

Originálny motorový olej Mercedes Benz 5W-30 MB 229.51 je a syntetický viacstupňový olej a optimálne mazivo pre motor Mercedes-Benz. Je obzvlášť silný a môže byť použitý v...

Eurol Syntence LV 0W-20 je olejová formulácia na báze PAO s dlhou životnosťou s univerzálnou použiteľnosťou v benzínových a naftových motoroch pre špecifické vozidlá Volkswagen,...

Univerzálny motorový olej ekonomickej triedy, ktorý je zmesou syntetických komponentov a vysoko čistej minerálnej bázy, pre moderné vysoko zrýchlené benzínové a naftové motory s...

Predstavujeme vám Selenia Mopar ECO2, plne syntetický olej, ktorý je výsledkom najmodernejšej technológie a je špeciálne navrhnutý pre najnovšie generácie vznetových (EURO 6) a...

V dnešnej dobe i bežný vodič vykoná na svojom aute až 18 000 zastavení a rozjazdov za rok. Každé takéto posúvanie v dopravných zápchach alebo čakanie na križovatkách spôsobuje...

Eni i-Sint MS 5W-30 je inovatívne mazivo so syntetickou technológiou s charakteristikami „Mid SAPS“ (MS), špeciálne formulované pre benzínové alebo naftové motory najnovších...
Podrobný popis
Plne syntetický vysokovýkonný motorový olej pre benzínové a naftové motory osobných automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel. Zloženie s nízkym obsahom popola sa odporúča najmä pre Opel a GM. Tento olej je vhodný pre osobné a ľahké úžitkové vozidlá Euro 6 MB. Tento olej spĺňa požiadavky GM Dexos 2 a možno ho použiť aj tam, kde sú predpísané GM-LL-A-025 a -B-025.
Spĺňa požiadavky a schválenia:
API SN
MB-Schválenie 229,52
MB-Schválenie 229,51
BMW Longlife-04
OV0401547
API CF
ACEA C3
VW 502,00
VW 505.01
MB 229,31
OV 040 1547 - D30
GM dexos 2
GM-LL-A-025
GM-LL-B-025
Fiat 9.55535-S3
VW 505,00
Dexos D
Farba hnedá
Hustota pri 20°C 0,8496 kg/l
Viskozita, kinematická pri 40°C 71 cSt
Viskozita, kinematická pri 100°C 12 cSt
Viskozitný index 170
Dynamická viskozita (CCS) 5590 cP
Síranový popol 0,78 % hmotn.
Teplota vzplanutia 229 °C
Teplota tuhnutia -39 °C
Dodatočné parametre
Kategória: | Osobné vozidlá |
---|---|
Hmotnosť: | 180 kg |
Viskozita: | 5W-30 |

Eni i-Sint 10W-40 je vysokokvalitné motorové mazivo so syntetickou technológiou vyvinuté tak, aby vyhovovalo potrebám benzínových a naftových motorov v automobiloch a úžitkových...

Olej Suzuki ECSTAR F9000 0W-16 je motorový olej vyvinutý s ohľadom na životné prostredie, na ktoré majú právo aj budúce generácie. Zmes vysokovýkonných syntetických...

Univerzálny motorový olej ekonomickej triedy, ktorý je zmesou syntetických komponentov a vysoko čistej minerálnej bázy, pre moderné vysoko zrýchlené benzínové a naftové motory s...

Olej Suzuki ECSTAR F9000 0W-20 je motorový olej vyvinutý s ohľadom na životné prostredie, na ktoré majú právo aj budúce generácie. Zmes vysokovýkonných syntetických...

Inovatívny univerzálny prémiový motorový olej s obsahom esterov pre moderné benzínové a naftové motory s preplňovaním aj bez neho. Navrhnuté na základe požiadaviek európskych...

Eni i-Base Professional 15W-40 je motorové mazivo formulované na vysokovýkonných základoch. Je vhodný pre benzínové alebo naftové motory.

Inovatívny univerzálny prémiový bisyntetický motorový olej (na báze PAO) pre moderné benzínové a naftové motory automobilov skupiny VW (vrátane priameho vstrekovania) s...

Eni i-Sint Tech VK 0W-30 je vysokovýkonný, "High-Tech", šetriaci palivo, so zníženým obsahom popola, - mid SAPS - motorový olej s predĺženou dobou výmeny, pre osobné automobily...

Plne syntetický vysokovýkonný olej pre použitie v benzínových, LPG a naftových motoroch osobných automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel (najmä skupiny VAG), vybavených...

Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stávanie a čakanie v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie motora....
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.