EUROL FORTENCE 5W-30 1L
Kód: EURFORTENCE5W301.jpg?62e82b1d)
.jpg?643e74c4)
Súvisiaci tovar

Inovatívny univerzálny prémiový motorový olej s obsahom esterov pre moderné benzínové a naftové motory s preplňovaním aj bez neho. Navrhnuté na základe požiadaviek európskych...

Syntetický motorový olej pre osobné automobily s benzínovými a naftovými motormi. Môže byť použitý pre moderné benzínové (viacventilové, preplňované) a naftové motory...

Olej Suzuki ECSTAR F9000 0W-20 je motorový olej vyvinutý s ohľadom na životné prostredie, na ktoré majú právo aj budúce generácie. Zmes vysokovýkonných syntetických...

Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 je motorový olej vhodný na použitie v benzínových a naftových motoroch osobných automobilov, kde je výrobcom odporučovaný olej so špecifikáciou...

Univerzálny motorový olej ekonomickej triedy, ktorý je zmesou syntetických komponentov a vysoko čistej minerálnej bázy, pre moderné vysoko zrýchlené benzínové a naftové motory s...

Eni i-Sint tech P 5W-30 je syntetické mazivo navrhnuté tak, aby spĺňalo požiadavky benzínových alebo naftových motorov automobilov Peugeot a Citroën alebo úžitkových vozidiel,...

Originálny motorový olej Mercedes Benz 5W-30 MB 229.51 je a syntetický viacstupňový olej a optimálne mazivo pre motor Mercedes-Benz. Je obzvlášť silný a môže byť použitý v...

Eni i-Sint tech VK 0W-20 je vysokovýkonné syntetické mazivo schválené skupinou Volkswagen na použitie v benzínových a dieselových automobiloch, ktoré vyžadujú olej, ktorý spĺňa...

Inovatívny univerzálny, energeticky úsporný plne syntetický prémiový motorový olej s obsahom esterov pre moderné dieselové motory (vrátane motorov s priamym vstrekovaním) a...

Eni i-Sint 5W-40 je vysokovýkonné mazivo syntetickej technológie navrhnuté tak, aby spĺňalo požiadavky pokročilých technológií automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel...
Podrobný popis
Šetrný motorový olej pre benzínové, LPG a naftové motory vo väčšine osobných automobilov Ford a ľahkých úžitkových vozidiel od roku 2012, ako aj v niektorých modeloch Jaguar. Plne syntetický 5W-30 vytvára vysoko stabilný mazací film v krátkom čase pri studenom štarte a možno ho použiť aj pre všetky predchádzajúce modely, pre ktoré je predpísaný Ford WSS-M2C-912A alebo 913A/B/C. Ďalej je možné tento olej použiť vo všetkých autách, kde sa odporúča ACEA A5/B5 alebo A1/B1.
Spĺňa požiadavky a schválenia:
Ford WSS-M2C913-D
API SN/CF
API SL
ACEA A5/B5
STJLR 03.5003
Renault RN0700
Fiat 9.55535-G1
Fiat 9.55535-N1
Farba jantárová
Hustota pri 20°C 0,8475 kg/l
Viskozita, kinematická pri 40 °C 53,3 cSt
Viskozita, kinematická pri 100 °C 9,6 cSt
Index viskozity 166
Dynamická viskozita (CCS) 3490 cP
Síranový popol 1,22 % hmotn.
Teplota vzplanutia 207 °C
Teplota tuhnutia -48 °C
Dodatočné parametre
Kategória: | Osobné vozidlá |
---|---|
Hmotnosť: | 1 kg |
Viskozita: | 5W-30 |

Eni i-Sint 10W-40 je vysokokvalitné motorové mazivo so syntetickou technológiou vyvinuté tak, aby vyhovovalo potrebám benzínových a naftových motorov v automobiloch a úžitkových...

Eni i-Sint Tech VK 0W-30 je vysokovýkonný, "High-Tech", šetriaci palivo, so zníženým obsahom popola, - mid SAPS - motorový olej s predĺženou dobou výmeny, pre osobné automobily...

Inovatívny, všestranný prémiový syntetický motorový olej s obsahom syntetických esterov pre moderné dieselové a plynové preplňované a nepreplňované motory. Navrhnuté v súlade s...

Eni i-Base 15W-40 je motorové mazivo vhodné na použitie v benzínových alebo naftových motoroch, ktoré sú namontované v osobných alebo úžitkových vozidlách v náročných...

Eni i-Sint MS 5W-30 je inovatívne mazivo so syntetickou technológiou s charakteristikami „Mid SAPS“ (MS), špeciálne formulované pre benzínové alebo naftové motory najnovších...

Eurol Syntence LV 0W-20 je olejová formulácia na báze PAO s dlhou životnosťou s univerzálnou použiteľnosťou v benzínových a naftových motoroch pre špecifické vozidlá Volkswagen,...

Eurol Syntence 5W-30 je plne syntetický motorový olej pre použitie v benzínových, LPG a naftových motoroch osobných automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel, vybavených...

Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stánie a čakanie v premávke, v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie...
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.