ENI I-SINT TECH R 5W-30 1L
Kód: EISINTTECHR5W301Súvisiaci tovar
Plne syntetický motorový olej. Je možné ho použiť v naftových aj benzínových motoroch. Obahuje Inteligentné molekuly, ktoré držia a formujú samolepiacu štruktúru, takže je vždy...
TOTAL QUARTZ INEO FIRST 0W-30 je motorový olej používaný v PSA pre prvé plnenie motorov vozidiel PEUGEOT a CITROEN a je doporučený pre servisné plnenie týchto vozidiel....
V dnešnej dobe i bežný vodič vykoná na svojom aute až 18 000 zastavení a rozjazdov za rok. Každé takéto posúvanie v dopravných zápchach alebo čakanie na križovatkách spôsobuje...
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stávanie a čakanie v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie motora....
Plne syntetický vysokovýkonný motorový olej pre benzínové a naftové motory osobných automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel.
Plne syntetický vysokovýkonný motorový olej „mid saps“, najmä pre najnovšie dieselové motory Ford.
Mazda Original Oil Supra 0W-20 je syntetický motorový olej, ktorý poskytuje výnimočný výkon a znižuje spotrebu paliva. Jeho receptúra bola navyvinutá špeciálne pre zážihové...
Podrobný popis
Eni i-Sint tech R 5W-30 je motorové mazivo „syntetickej technológie“ s charakteristikami „mid SAPS“, špecifické pre benzínové alebo naftové autá alebo úžitkové vozidlá najnovšej generácie, pre ktoré je mazivo v súlade s ACEA C4 alebo Renault RN. 0720 výkon špecifikácie.
• Eni i-Sint tech R 5W-30 ponúka maximálny výkon pre svoje vynikajúce detergentné a disperzné vlastnosti, ktoré obmedzujú tvorbu usadenín vo vnútri motora a najmä pôsobia proti tvorbe karbónových usadenín v oblastiach piestov vystavených vysokej teplote.
• Zvláštna pozornosť je venovaná výberu surovín použitých vo formulácii, ktorá pomáha určiť efektívne pôsobenie na prevenciu opotrebovania mechanických komponentov motora.
• Jeho formulácia bola vyvinutá tak, aby poskytla produktu vysokú úroveň štartovacích vlastností pri nízkych teplotách.
• Eni i-Sint tech R 5W-30 výrazne prispieva k úspore paliva s následným znížením emisií oxidu uhličitého (CO2).
• Produkt má vysoký stupeň kompatibility so zariadeniami na znižovanie emisií výfukových plynov.
Spĺňa požiadavky a schválenia:
• ACEA C4
• ACEA C3
• MB 229,51, 226,51
• Renault RN0720 (Schválené)
Hustota pri 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 850
Viskozita pri 100 °C ASTM D 445 mm²/s 12,0
Viskozitný index ASTM D 2270 - 163
Viskozita pri -30 °C ASTM D 5293 mPa·s 5800
Bod vzplanutia COC ASTM D 92 °C 224
Teplota tuhnutia ASTM D 97 °C -36
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 6.3
Dodatočné parametre
Kategória: | Osobné vozidlá |
---|---|
Hmotnosť: | 1 kg |
Viskozita: | 5W-30 |
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stánie a čakanie v premávke, v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie...
Eurol Fluence FE 5W-30 je plne syntetický motorový olej strednej triedy SAPS pre benzínové a naftové motory najnovšej generácie osobných automobilov a ľahkých dodávok, kde sa...
Plne syntetický motorový olej pre osobné automobily strednej triedy SAPS
Polosyntetický motorový olej s takmer univerzálnou použiteľnosťou v benzínových a naftových motoroch osobných automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel.
Plne syntetický vysokovýkonný motorový olej pre benzínové a naftové motory osobných automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel.
Eurol Ultrance ECO 0W-20 je plne syntetický motorový olej strednej triedy SAPS pre osobné automobily, dodávky a SUV vybavené zariadeniami na dodatočnú úpravu s turbodúchadlami...
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Stánie a čakanie v premávke, v dopravných zápchach spôsobuje mikroskopické opotrebovanie...
Castrol GTX je synonymom pre jedny z najspoľahlivejších motorových olejov na svete. Chráni pred problémami, ako napr. škodlivé usadeniny v motore, ktorým váš motor čelia každý...
Eurol Syntence 5W-30 je plne syntetický motorový olej pre použitie v benzínových, LPG a naftových motoroch osobných automobilov a ľahkých úžitkových vozidiel, vybavených...
Dnes sa autá používané bežným spôsobom rozbehnú a zastavia v priemere 18 000-krát ročne. Pri čakaní a státí v premávke spôsobujú dopravné zápchy mikroskopické opotrebovanie...
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.